Calculemus!

Let us calculate.

Back to Life

with one comment

Sper sa nu se supere cineva pentru acest post cu caracter personal.

Dincolo de pesimismul de care am dat dovada in raspunsul meu la problema busierilor care se-ntorc, iata ca exista si vesti bune: azi am primit un telefon de la Ambasada Australiei, spunandu-mi-se ca am obtinut viza pentru a-mi incepe cercetarea alaturi de David Chalmers la ANU.

Este o veste dublu buna: pentru faptul ca pot sa fac filosofie la un nivel recunoscut mondial (chiar daca aici in Romania nu mi s-a raspuns la diverse solicitari) si pentru faptul ca in ce priveste sanatatea nu mai sunt considerat un individ cu risc.

Anul acesta in februarie urma sa plec intr-acolo, dar am fost diagnosticat cu o forma de cancer (si m-am intors in Romania ca sa ma tratez) care, iata, este de domeniul trecutului acum.

Tin sa multumesc tuturor colegilor si profesorilor mei -de pe aproape toate continentele- care m-au incurajat in aceste aproape zece luni de incertitudine si risc!

Written by István Aranyosi

Decembrie 22, 2005 la 11:20 am

Publicat în Blog, RO

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Felicitari, Istvan! Ma bucur ca esti sanatos (ma cam speriasem la comentariul de la articolul cu bursacii) si ca pleci–dar nu in sensul ca scade aglomeratia… Chiar daca pleci, sper sa iti faci timp uneori sa ne mai povestesti si noua cate ceva (nu ma indoiesc ca ai sa ai o multime).
    Chiar m-as bucur ca pe Calculemus! sa ne anuntam si implinirile, nu doar frustrarile…

    Stefan Ionescu

    Decembrie 22, 2005 at 1:48 pm


Lasă un răspuns

