Calculemus!

Let us calculate.

Ich bin ein Wiener

leave a comment »

Ieri am tras o fuga pana la Viena, cu gandul sa vedem casa pe care Wittgenstein a construit-o pentru sora sa, Margarete Stonborough-Wittgenstein (imagini ale casei aici). Pentru ca era inchis, am sfarsit printr-o plimbare-fulger prin Innere Stadt, pe Ring si la Schönbrunn (George are cateva fotografii aici).

In ciuda vremii uracioase, m-am bucurat foarte mult sa revad Viena. Au trecut patru ani de cand am fost prima data acolo, dar m-am simtit la fel. Cand ma plimb prin centru, am senzatia ca e cam singurul oras mare in care as putea locui. Dupa ce am vazut si Universitatea, Andrei a inceput sa viseze in gura mare la mutat acolo. Il inteleg perfect.

p.s. fara glume proaste re: titlu, OK? :p

Update, 23 mar: Andrei a pus si el fotografii, aici.

Written by Stefan Ionescu

Martie 22, 2008 la 6:13 pm

Publicat în Blah, RO

Lasă un răspuns

