Calculemus!

Let us calculate.

Divine Spammer

with 4 comments

Arhanghelul Gabriel îmi scrie pe adresa de email de la CEU ieri:

From: Cuvantul.lui.Dumnezeu@noul-ierusalim.ro
To: ionescu_stefan@phd.ceu.hu
Subject: In ziua alegerilor locale, 1 iunie 2008, Cuvantul lui Dumnezeu graieste neamului roman
Attachments: Dumnezeu.doc (57344 bytes)
Mime.822 (82594 bytes)

Acest mesaj se doreste a fi informatie utila, nu spam. Este trimis celor interesati de aceste mesaje. Daca v-am inclus din greseala in baza noastra de date, ne cerem scuze si va rugam sa ne trimiteti un reply cu subiectul UNSUBSCRIBE la acest e-mail pentru a nu mai primi acest tip de mesaje din partea noastra, sau sa apasati aici pentru a fi scos automat din baza noastra de date. Acest mesaj a fost scris de o persoana reala care va respecta drepturile. Nu schimbati subiectul emailului care se lanseaza cand apasati pe legatura de mai sus. Doar trimteti-l. Va multumim pentru intelegere. [aldinele mele]

Această persoană reală care îmi respectă drepturile mă anunţă în fişierul ataşat că poporul român tocmai a fost ales pentru parousía. Din păcate, această persoană reală care îmi respectă drepturile nu cunoaşte limba la poporul român (care—limba, nu poporul—nu este o persoană reală, de aceea nu are drepturi care să poată fi încălcate):

Eu sunt Hristosul Tatălui şi vin cuvânt la poporul cuvântului Meu cel din români răsărit, cel din credinţa în Mine născut, şi îl învăţ pe el înhristosirea şi dau această înţelepciune a Mea la tot omul care Mă găseşte în mijlocul poporului Meu şi Mă ia de călăuză a sa, de împlinire a sa întru Dumnezeu. Amin.

Eu sunt Păstorul Cel cu crucea, Eu sunt Cel bun, iar Păstorul Cel bun, Cel adevărat, nu sare pe aiurea cu hrana Sa la popor, ci intră pe porţi şi dăruieşte, iar ceea ce este în dar, este cu milă dat şi este hrană vie, fiindcă Păstorul Cel cu crucea este Păstorul Cel adevărat şi dă viaţa Sa oilor. Amin.

Oricum, toate bune; în oraşele şi satele patriei, poporeni cu drept de vot tocmai ies de la sfânta liturghie din Duminica Rusaliilor, şi, îmbrăcaţi în strai de sărbătoare, se îndreaptă cu ochii limpezi şi cu sufletul fremătând spre cea mai apropiată crâşmă secţie de votare, unde, în Duminica Orbului, n-au reuşit să-şi aleagă primar. Bine măcar că ştim ce a ales Tatăl:

O, nu te uita numai în lume, patria Mea de azi, neam român, ţara Mea în care am venit de la Tatăl a doua oară pe pământ ca să fac iarăşi cerul şi pământul şi să împlinesc acum această Scriptură. […]Te dăruiesc cu ştiinţa lui Dumnezeu, patria Mea de azi. Nici un popor nu a avut alegerea ta, căci nu Eu, ci Tatăl te-a ales a Mea la naşterea Mea şi a ta, şi te-a sortit atunci să fii pământul întoarcerii Mele iarăşi de la Tatăl la om, fiindcă pământul tău poartă pe el taina facerii cerului şi a pământului şi a omului, şi vor auzi şi vor înţelege popoarele taina ta, o, patria Mea cea cu comoară în ea. O, scoală-te dis-de-dimineaţă şi spală-ţi şi şterge-ţi ochii şi vezi apoi, căci Eu pun acum pe ochii tăi alifie vindecătoare de ochi, iar harul Meu cel nebănuit de om să te călăuzească azi pentru soarta ta cea de la Mine şi nu cea de la om, căci se zbate omul care stă peste tine ca să te robească iarăşi lui, se zbate să te ţină pe mai departe în întuneric, tată. O, scoală-te şi vezi!

Aşadar, în cetăţile voastre lumeşti, nu votaţi „omul care stă peste tine ca să te robească iarăşi lui”. Amin.

[Mulţam, George, pentru titlu]

Written by Stefan Ionescu

Iunie 15, 2008 la 10:18 am

Publicat în Blah, Fun, Religion/Theology, RO

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ceea ce explic necesitatea lansarii de catre BOR a propriei agentii de presa zilele trecute (http://www.hotnews.ro/stiri-3256803-biserica-ortodoxa-romana-isi-lanseaza-agentie-stiri.htm.

    Alina

    Iunie 15, 2008 at 5:29 pm

  2. Cică: „Selectionarea si sistematizarea stirilor se face in concordanta cu principiile moralei crestine si cu normele deontologiei jurnalistice”, se arata in comunicatul de presa .

    Haios! Oare de ce n-au anunţat încă a doua venire de care mi-a scris arhanghelul? contravine „moralei creştine”, sau „deontologiei jurnalistice”?

    Stefan Ionescu

    Iunie 15, 2008 at 5:51 pm

  3. O alta geneza, interprétation ad litteram

    Au début, il n’y avait rien, et on ne savait pas quel jour on était…

    Disons que c’était tous les jours le même, tous les jours Dimanche par exemple, mais ça aurait pu aussi bien être Turlututu tous les jours, pusqu’il n’y avait que néant, un néant sombre et infini, avec des trucs indistincts comme dans une cave mal rangée.
    Puis Dieu, qui peut-être s’ennuyait, (parce que, bon sang qu’est-ce qu’il faisait avant?) créa le monde, en une semaine.
    En créant le monde en une semaine, il créa la semaine, dégât collatéral, qui provoqua le dépliage en accordéon du temps, avec les mois, les années, les siècles, les siècles et des siècles, et les files d’attente à la caisse.
    A ceux qui en demanderont le pourquoi et le comment, il ne sera pas répondu. Et ainsi donc naquit le lundi, le mardi, le mercredi, le jeudi, le dirlididi, le vendredi, le samedi et le Dimanche Matin.
    Par la suite, on a supprimé le dirlididi et toutes les choses créées ce jour-là, mais c’est une autre histoire. Alors on en est resté à: le lundi, le mardi, le mercredi, le jeudi, le vendredi, le samedi, et le Dimanche Matin. Jour où le Seigneur, très content de son accordéon, joua: „le petit vin blanc qu’on boit sous la tonnelle”.
    L’après-midi il créa donc Dimanche Après-Midi et l’Homme, pour entretenir la tonnelle et cultiver le vin.
    En fin de journée, il s’aperçut que l’Homme exagérait avec le vin, aussi dans son infinie sagesse, il créa la Femme, pour le ramener à la raison et à la maison.
    (Extrait de Plonk&Replonk, „Les plus beaux dimanches après-midi du monde”).

    alina

    Iunie 18, 2008 at 9:51 am

  4. Pourquois supprimer le dirlididi?!?! :((

    Stefan Ionescu

    Iunie 18, 2008 at 12:53 pm


Lasă un răspuns

