Calculemus!

Let us calculate.

Stranietatile pseudo-capitaliste ale pietei de munca analitic-filozofice

with one comment

Comentariile de aici, cu privire la un recent articol de blog al lui Corleone al filozofiei, sunt interesante. Multe sunt anonime, ceea ce e de inteles; chiar si eu am fost recent supus unor presiuni, in privat, de catre un foarte cunoscut filozof, presiuni ce sunau a amenintari mafiote. Ca si cum am avea un business ilegal de vreo cateva miliarde de dolari, si e necesar sa le inchidem gura celor care-l pun in pericol.

Written by István Aranyosi

Iunie 27, 2008 la 6:57 am

Publicat în Propaganda

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wow, deci despre asta scria Leiter…N-am avut răbdare să citesc nici jumate din comentarii. E o situaţie cel puţin ciudată, mai ales că eu nu ştiu what it’s like to be on the market decât din poveştile de groază de pe net (gen interviurile la APA). Dar ceea ce se sugerează, şi ce spui şi tu în comentariul de aici, că nu contează decât unde ai terminat teza şi cine-ţi semnează scrisorile de recomandare, mi se pare suspect (dacă nu chiar funny-ha-ha) de asemănător cu situaţia din .ro, unde nimeni nu are nici o publicaţie cât de cât OK şi concursurile pe posturi sunt publice numai în rapoartele oficiale şi post factum ale rectozaurilor & decanopitecilor.

    Stefan Ionescu

    Iunie 27, 2008 at 2:16 pm


Lasă un răspuns

