Calculemus!

Let us calculate.

Despre bufonizare

with 3 comments

Radu Bogdan mi-a sugerat urmatorul articol: „Poetul, Dizidentul si Deceptia”, de Mihai Neamtu din Revista 22. Lectura placuta … placuta?

Written by István Aranyosi

Martie 18, 2009 la 6:18 am

Publicat în Blah, RO

Tagged with , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neplacuta. Macar Dinescu nu si-a pierdut o umbra de autoironie, iar poeziile lui, chiar de atunci, sunt vii.
    N-are nici un haz MN cu ‘diagnosticul’ lui. Prefer o plimbare prin mahalaua lui MD decat craca grava din varf de pe care ni se bu-hu-hu-ieste carevasazica cultura autentica.

    George

    Martie 19, 2009 at 1:35 am

  2. Neamtu -1

    N-am inteles care e problema cu Dinescu. Ca are relatii bune cu Iliescu si cu „mogulii”? Ca nu il aplauda pe Basescu? Ca ii plac lautarii si vinul mai mult decat altora? Ca nu mai scrie ca pe vremuri? Ce, poeziile se scriu ca editorialele?

    Stefan

    Martie 19, 2009 at 4:42 pm

  3. Eu cam sunt de acord cu Neamtu. Cu Iliescu n-ar trebui sa fie prieten, ci ar trebui sa-lş trimita la puscarie unde ii este locul. Iar prietenii cu oameni gen SOV sunt, din perspectiva mea, dubioase.

    Bacanalele organizate „la Cetate” mi se par de prost gust (cum la fel de de prost gust mi se pareau pe vremea aceea conferintele academice organizate prin Romania unde aveai sa te lafai in toate bunatatile de pe lume, in loc sa puna niste „snacks” sau „refreshments” pe masa, si atat, cum se obisnuieste in occident la o conferinta serioasa).

    Revista pe care a scos-o „Plai cu boi”, era, la fel, o chestie de prost gust.

    In fine, unde ar incapea de o discutie serioasa, Dinescu reduce tema la ceva de cartier, de multe ori.

    István Aranyosi

    Martie 19, 2009 at 5:17 pm


Lasă un răspuns

