Calculemus!

Let us calculate.

ScienceBlogs.ro

with 2 comments

… sau pe-aproape. Din seria de spălături pe creier a patronilor de tonomate pe care a deconspirat-o şi George, vă recomand VoxPublica: Ştiinţă, un agregat de bloguri scrise de cercetători români din diasporă. Deocamdată doar trei bloguri: Diana Coman (inginer programator, Italia), Adrian Lobonţiu (chirurg, Franţa) şi Mihnea Boştină (biochimist, SUA). Legătura se găseşte şi în bara din dreapta, la secţiunea Recomandări Manipulări.

Written by Stefan Ionescu

Octombrie 9, 2009 la 2:51 am

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fain. La mai multe!

    Da’ cu linkurile m-ai luat prea de dimineaţă. Weh mir, oh weh, ce ne-am şifonat! Noroc că nu mă suspectez nici de „minte instruită, nici de braţe destoinice”. Neamţu’s tip of the day: „ciocu’ mic şi la muncă, ortodocşilor„. Nu că cei de la realitatea ar fi nişte îngeraşi cu buci grăsune, vorba lu’ Nichita, da’ mişcă ceva. Subliminal ori ba, dracu ştie, pe mine m-au manipulat. Nu am organ pentru vocea filosofului naţionale. Pe lângă itemii de mai sus, ‘nţelegi, duc lipsă şi de liber arbitru. Da’ acu’ mă întreb şi eu ca românu’ asistat (de guverne şi agenturi străine, evident – Andruşka şi alţi prieteni ştiu de ce): lacrimile catindaţilor nu sunt subliminale?

    George

    Octombrie 9, 2009 at 12:23 pm

    • Aaa, George, da’ tu crezi că eu am citit articolele alea?!? :d Neaaah, îs prea leneş şi asistat, aştept să mi le dea statu’ mogulu’ la tonomat :p

      Stefan Ionescu

      Octombrie 9, 2009 at 4:43 pm


Lasă un răspuns

