Calculemus!

Let us calculate.

Simpozion Darwin @ Unibuc

with 5 comments

Am mai anunţat aici că între 20-22 noiembrie va avea loc simpozionul „Darwin, evoluţia speciilor şi gândirea evoluţionistă”, organizat de Facultatea de Filosofie şi Facultatea de Biologie a Universităţii Bucureşti. Programul este în sfârşit gata şi poate fi descărcat de aici (.pdf, via AdAstra). Este un eveniment major, cu participanţi din Bucureşti, Cluj şi Iaşi, ceea ce se întâmplă destul de rar la noi; sper să fie un succes (chiar dacă se suprapune cu alegerile).

Written by Stefan Ionescu

Noiembrie 13, 2009 la 8:19 pm

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Servus!

    Mersi mult pentru post. Am preluat si eu anuntul si programul.

    Spor!

    Silviu Apostol

    Noiembrie 17, 2009 at 10:13 pm

  2. Mulţumim de vizită, şi succes la prezentare!

    Stefan Ionescu

    Noiembrie 18, 2009 at 10:20 pm

  3. salutare! ai fost cumva la conferinta aceasta?

    diana

    Martie 19, 2010 at 12:37 am

    • Servus!

      Eu am fost. O sa iasa si un fel de proceedings de la acest seminar si o sa iasa prin toamna. Am si ceva filmulete de la unele prezentari, dar nu m-am invrednicit sa le pun online. Sper sa lepun in curand. O sa anunt si aici.

      Bafta!

      Silviu Apostol

      Martie 19, 2010 at 3:23 pm

    • Diana, n-am fost nici unul (străinătăţurile…).

      Silviu, mulţumim anticipat 🙂

      Toate bune!

      Stefan Ionescu

      Martie 19, 2010 at 7:18 pm


Lasă un răspuns

