Calculemus!

Let us calculate.

Mare Nigrum

with 5 comments

Mare Nigrum

Am descoperit un articol mai vechi din RL care are un subiect exotic – cercetare ştiinţifică, mai exact cercetări cu o navă specializată în Marea Neagră. Nava Mare Nigrum este un bătrân ex-pescador (ultimul din 50, hă-hă, să navigaţi bine!) şi şi-a început noua carieră, cea de cercetare, în 2002, intrând în dotarea Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie şi Geoecologie Marină. Mare Nigrum poate cartografia relieful submarin, poate preleva şi analiza probe stratificate de apă şi sedimente de la mare adâncime, poate face cercetări de geofizică etc. În curând va opera şi un minisubmarin. Mai multe despre navă şi despre laboratoarele  şi cercetătorii de la bord în articolul RL şi pe pagina GeoEcoMar aici.

Written by George

Noiembrie 28, 2009 la 11:30 pm

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oare n-au nevoie de un Lockean underlabourer la spălat punţile? 😦 sunt prea bătrân să mă fac mus?

    Stefan Ionescu

    Noiembrie 30, 2009 at 4:37 am

  2. Eu ma fac Ismail. Cu bucataria si oalele sint obisnuit 🙂 Si nici problema cu virsta nu o am.
    O tempora, o Radu Tudoran, o… Jean Constantin!

    Andruska

    Decembrie 2, 2009 at 12:23 am

  3. Uuuu, ninge! (pe blog, adica :)) (sorry for huge offtopic)

    Elena

    Decembrie 3, 2009 at 11:00 pm

    • La munte ninge/La mare ninge/La vară ninge

      (dintr-un cântec de-al lui Andrieş – „Blues de sezon” de pe Interzis)

      Stefan Ionescu

      Decembrie 4, 2009 at 6:02 am

  4. sa dezbatem cu niste bulgari

    George

    Decembrie 4, 2009 at 3:31 pm


Lasă un răspuns

