Calculemus!

Let us calculate.

gangs of Cotroceni

with 4 comments

Vă mai amintiţi de Gangs of NY? O variantă autohtonă se petrece în jurul excavării istoriei recente, featuring Tismăneanu, Neamţu et co contra Marius Oprea et alţi reacţionari nebăsescieni. În interviul acesta, mi-a plăcut enorm cum evită Tismăneanu întrebarea privind demisiile unor nimeni de genul Deletant, Doina Cornea.

Acum câteva zile mă întâlneam prin CEU cu un fost coleg de aventuri bursiere aflat de ani în aura lui VT. Din câte îmi amintesc, respectivul este un tip admirabil, plin de energie intelectuală etc. Îmi spune însă că lucrează la ICR, şi eu, amintindu-mi că îl văzusem frecvent în ID, încerc un vag sentiment de inadecvare.

Written by George

Martie 7, 2010 la 5:54 pm

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dorin Tudoran scoate in evidenta acelasi lucru, i.e. eschiva profesorului Tismaneanu:

    http://dorin2tudoran.wordpress.com/2010/03/08/brandul-de-%C8%9Bara/

    István Aranyosi

    Martie 8, 2010 at 7:25 pm

  2. Un bun contrapunct, mulţumesc.

    Ma simt cam obosit ca de ani să mă tot frec la ochi şi să nu-mi vină să cred.

    George

    Martie 8, 2010 at 8:41 pm

  3. mda, stiu la cine te referi, George…. mi s-a parut un pupncurist de cand il stiu (de vreo 4-5 ani?)…

    Mortar

    Martie 13, 2010 at 3:55 pm

  4. Nu stiu, M. Nici n-are asa mare importanta daca vb sau nu de aceeasi persoana. Eu cu oameni de partid si de stat de prin republica literelor nu vreau sa am de-a face.
    Mai bine sa citim articolul lui István. Tu ce mai scrii? Nu ne trimiti?

    George

    Martie 13, 2010 at 10:36 pm


Lasă un răspuns

